Představte si, že mladý partnerský pár navštíví některou z poboček cestovní kanceláře a chce si objednat zájezd na Kanárské ostrovy. Odněkud se ti lidé dozvěděli, že tam panuje prakticky po celý rok velmi příjemné klima a hlavně tam nejsou žádná tropická vedra, která mohou pobyt v exotických destinacích pěkně znepříjemnit. Posadí do dvou křesel ve vstupním vestibulu, po chvíli k nim přistoupí obsluhující personál a nabídne jim několik možností ubytování pro týdenní pobyt na ostrovech Gran Canaria, Tenerife a Lanzarotte. Pracovník cestovky Kanárské ostrovy dobře zná z vlastní zkušenosti, a tak se vzájemný rozhovor mezi ním a potenciálními klienty rozběhne do slušných obrátek, načež si dotyční zájezd ihned zarezervují. Obdrží zároveň jako dárek několik reklamních předmětů.

Trička. Trička s potiskem, na kterých bude nejen logo cestovní kanceláře, ale i hezký obrázek přírody Kanárských ostrovů, například pohled na písečné duny a modrou oceánskou hladinu s datlovými palmami v pozadí z Maspalomas, mohou přijít mladému páru vhod hned první den po příletu na ostrov.

Propisky a bloky. Společně se dvěma tričky obdrží mladý pár reklamní propisky a papírové záznamníky jako upomínkové předměty praktického využití v domácnosti nebo třeba v kanceláři.
Kšiltovka. Na Kanárských ostrovech dokáže sluníčko spálit pokožku hned první den, proto doporučuji na základě vlastní zkušenosti chránit pokožku vhodným oblečením, například tričkem s dlouhým rukávem a dlouhými plátěnými kalhotami. Vhodná je i pokrývka hlavy ve formě kšiltovky a právě ta by mohla být dalším reklamním dárkem pro klienty cestovních kanceláří. Takovýto přístup cestovky vůči svým klientům by mohl zapůsobit jako perfektní reklama, což se pak může projevit i ve výsledcích podnikání. Lidé se o tom mohou zmínit v zákaznických referencích a přitáhnout tím pozornost dalších zájemců, což pak může vyústit v pozitivní řetězovou reakci.