Posilme náš imunitní systém

Blíží se doba, kdy bude tělo potřebovat mnoho energie, aby naše dokázalo přežít bez problému. Podzim je čas, kdy je třeba naše tělo připravit na nápor, kdy je nedostatek slunce, je snížený přísun vitaminů a náš organismus bez podpory může pořádně strádat. Je třeba začít včas. Určitě je vhodné zvolit kontrolu znamének u kožního lékaře. Tento krok je na místě, protože slunce během léta může kůži i vážně poškodit. Informace, že se na kůži nic neděje, za to stojí.
vitaminy v zelenině
Dospělí i děti si potřebují udělat pořádnou zásobu vitaminů, protože v zimě bývá těchto látek málo, a to může vést k vážným problémům. V podzimní době bývá ještě dostatek ovoce, které můžeme jíst. Organismus si udělá dobrou zásobu, ze které pak může celou zimu brát. Proto je vhodné, abychom v tomto měsíci zařadily do stravy hodně jablek, hrušek, švestek. Jižní ovoce a citrusy je dobré pak konzumovat celou zimu. Ovoce a zeleninu si vybírejte jen kvalitní bez chemického ošetření.

citrony ve vodě

Několik pravidel pro vaše zdraví

1/ Zvyšujte svou fyzickou kondici. Vhodné jsou procházky, turistické výlety nebo tělesná aktivita, která nám vyhovuje.

2/ Celý rok zvyšte přísun čerstvých vitaminů. Jezte často ve své stravě syrové ovoce i zeleninu.

3/ Snažte se podpořit imunitu pobytem na slunci, plaváním, otužováním v přírodě nebo vhodnými otužovacími aktivitami třeba v sauně.

4/ Využijte nabídku vhodného očkování proti sezonním nemocem jako je chřipka, pneumokoková onemocnění a mnoho dalších. Lékař vám odborně poradí, co je vhodné zrovna pro vás.

5/ Náš biorytmus změny časových období kopíruje. Brzkým stmíváním se organismus dostává do situace, kdy se brzy unaví, jste zpomalení. Dovolte tělu, aby si tyto záležitosti samo nastavilo. Více spánku a odpočinku navíc může naše tělo posílit a dovolit mu, aby se snáze vyrovnalo s náporem bakterií.

Budete-li respektovat pokyny, které vám většinou dává samo tělo, určitě vám za to poděkuje váš imunitní systém.